SOLEO Family Resort w Rewalu – stworzony z myślą o rodzinie

Jeden z wrześniowych weekendów w tym roku mieliśmy okazję spędzić nad morzem. Wiecie zapewne, że uwielbiamy nasze polskie wybrzeże, szczególnie poza sezonem. Kochamy ten klimat, spokój i spacery po pustej plaży. Kiedy pojawił się pomysł wyjazdu do Rewala nie zastanawialiśmy […]

Czytaj więcej

Wodny Dół – spacerem wśród wąwozów

Wodny Dół to rezerwat przyrody, przepiękne i urokliwe miejsce położone w województwie lubelskim, w powiecie krasnostawskim. Wydawało nam się, że poznaliśmy już nasze województwo naprawdę dobrze i dokładnie, ale nie wiedząc czemu ta miejscówka jakoś zupełnie nam umknęła. Odkryliśmy ją […]

Europejskie Centrum Bajki w Pacanowie – przenieś się do świata baśni

Europejskie Centrum Bajki im. Koziołka Matołka w Pacanowie to zdecydowanie jedna z większych atrakcji w Polsce. To niezwykłe miejsce przeniesie Was do świata baśni, bajek, legend i podań. Znakomicie bawić będą się tutaj zarówno dzieci, jak i dorośli, którzy z […]

Pomorze Zachodnie – Rewal i okolice, wyspa Wolin

Pomorze Zachodnie to region Polski, którego nie udało nam się jeszcze dobrze poznać. Tak naprawdę odwiedziliśmy tu tylko Świnoujście i to w deszczu, na szybcika, w drodze na Rugię. Teraz, dzięki naszej podróży do Rewala zobaczyliśmy nieco więcej i bardzo […]

Roztoczańskie Muzeum PRL w Zamościu

Roztoczańskie Muzeum PRL mieści się w Zamościu i istnieje na mapie Polski od całkiem niedawna, bo od 2020 roku. Mimo, że funkcjonuje tak krótko udało mu się już zdobyć zaszczytny tytuł najlepszego produktu turystycznego województwa lubelskiego. Nagroda ta została przyznana […]